>sana borcumuzu nasıl ödeyeceğiz??

28 Ekim 2009 § 6 Yorum

>bugün son derste çocuklarla cumhuriyetten bahsettik.Cumhuriyet öncesi ve cumhuriyetten sonrası hakkında konuştuk.Sabiha Gökçen’den ve Atatürk’ün kızların okumasını ne kadar çok istediğinden bahsettik.
Atatürk olmasaydı bu okul burda olamazdı olsa da ben öğretmeniniz olamazdım dedim.Bu yüzden Atatürk’e borcumuzu ödeyemeyiz dedim.
1.sınıf öğrencilerimden Yiğit yüzüme baktı ve peki biz senin borcunu nasıl ödeyeceğiz dedi.(birinci sınıflarım hala benimle siz diye konuşmayı öğrenemediler..)
bende gerçekten ödemek ister misin? diye sordum.
yiğit: isterim ama benim param yok.
ben: parayla ödemeyeceksin ki.
yiğit: nasıl ödüycem.
ben: beni dikkatle dinleyeceksin,derslerine çok çalışacaksın.
yiğit: öyleyse öderim :)

işte çoçuklarım böyleler.
hergün onlara Edmond De Amicis’in Çocuk Kalbi kitabından bir kaç sayfa okuyorum..Bundan çok hoşlanıyorlar. ben okurken dikkatle dinliyorlar,okuduktan sonra kafalarını sıralarına koyup gözlerini kapatıp biraz düşünüyorlar.okuduğum bölümde onları en çok hangi kısmın etkilediğini ve neden bu kadar etkilediğini…geri dönüşler muhteşem oluyor.

ayrıca bugün çocuklarım bana söz verdiler.
beni çok sevenler asla sigara içmeyecek,söz mü? dedim..hepsi bir ağızdan sözz diye bağırdılar.
babamın sigara içtiğini biliyorlar.peki babanız sizi sevmiyor mu? dediler. bende beni seviyor ama onların zamanında öğretmenleri onlara hiç böyle söylememiş dedim.sizin öğretmeniniz size söylemiş miydi? dediler.evet söylemişti dedim..
benim meraklı yavrucaklarım :)

§ 6 Responses to >sana borcumuzu nasıl ödeyeceğiz??

  • Dolunay diyor ki:

    >ögrencılerını cok sevıyorsun ve onlarda senı sevıyorlar bellıkı.tam bır egıtımcı gıbı davranısların.sana meslegınde basarılar dılerım bıde ıyı yolculuklar arkadasım.

  • £f£ diyor ki:

    >Öğretmenim, çok güzel bir yazı olmuş. 15-16 sene öncesine geri döndüm bir an. Umarım harcadığınız emekler boşa çıkmaz; Atatürkçü, Cumhuriyet sevdalısı, çalışkan ve başarılı olmaya and içmiş nesiller yaratırsınız.

  • TiyamiN diyor ki:

    >öğretmenim canım benim!nolur bana sigaradan nefret eden çocuklar gönder;))

  • Özge Mustafaoğlu diyor ki:

    Atatürk’e olan borcumuzu maddi değil manevi bir şekilde ödeyebiliriz.

  • Özge Mustafaoğlu diyor ki:

    düşündüm de atatürke olan borcumuzu asla ödeyemeyiz……………..

  • arzu diyor ki:

    böle bir öğrenci çok başarılı olmasıda gerekir değilmi :) ama benim kadar değil :))))))))

Bir Cevap Yazın

Bu ’ ne?

You are currently reading >sana borcumuzu nasıl ödeyeceğiz?? at diligelecek.

meta

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

